Wykryliśmy, że korzystasz z przestarzałej przeglądarki internetowej Internet Explorer 11

Aby zapewnić poprawne funkcjonowanie sklepu, użyj Google Chrome lub Mozilla Firefox

Składanie i zmiana zamówień

Kiedy najlepiej złożyć zamówienie składające się z e-winiet?

Zamówienia składające się z e-winiet sklep realizuje jeszcze tego samego dnia. Dlatego warto poczekać z zamówieniem e-winiet do momentu w którym będą Państwo pewni co do parametrów swojego pojazdu (numer rejestracyjny, numer VIN), a także co do terminu samego wyjazdu. Nie polecamy składania zamówień z e-winietami z dużym wyprzedzeniem gdyż zwiększa się prawdopodobieństwo wystąpienia różnych sytuacji losowych, które w przyszłości wykluczają użytkowanie zakupionych winiet, a są to np. wypadek, awaria pojazdu, a co za tym idzie zmiana numerów rejestracyjnych auta lub zmiana daty wyjazdu. Informujemy, że nie można zmienić parametrów e-winiet dla zrealizowanego zamówienia.

Dlaczego nie można zmienić parametrów e-winiet dla zrealizowanego zamówienia?

Informujemy, że poszczególni operatorzy opłat drogowych w Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii i Rumunii (czyli te kraje gdzie są e-winiety) nie umożliwiają aktualizacji parametrów dla raz złożonego zamówienia. W związku z tym warto pamiętać, że w szczególności nie jest możliwa zmiana numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru VIN pojazdu czy też daty ważności zarejestrowanej winiety. Jednocześnie informujemy, że sklep nie ma możliwości zaktualizowania danych dla zamówienia, które już zostało zrealizowane.

Kiedy najlepiej złożyć zamówienie składające się z klasycznych winiet (naklejki)?

Zamówienia składające się z klasycznych winiet (naklejek) sklep wysyła kurierem. Należy pamiętać o złożeniu zamówienia ze stosownym wyprzedzeniem, tak, aby możliwe było skompletowanie zamówienia i dostarczenie go przez firmę kurierską. Klient, który kupuje naklejki przesyłane kurierem, przed rozpoczęciem podróży sam wpisuje na nich numer rejestracyjny pojazdu, kiedy jest pewien, że nie ulegnie on zmianie. Polecamy składanie zamówień z winietami klasycznymi z dużym wyprzedzeniem, gdyż daje to możliwość zrealizowania zamówienia bez obawy o to, że nie zdąży ono dotrzeć do klienta. Informujemy, że nie można zmienić daty ważności w przypadku klasycznych winiet dla zrealizowanego zamówienia

Czy są sytuacje w których mogę zmienić złożone zamówienie?

Tak, można zmienić dane dla zamówienia które nie zostało jeszcze zrealizowane, w tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt.

Co to znaczy, że zamówienie zostało zrealizowane?

W przypadku e-winiet wysyłanych na elektroniczną skrzynkę pocztową, realizacja zamówienia oznacza przesłanie e-winiet (plików PDF) na e-mail.

W przypadku klasycznych winiet - naklejek, realizacja zamówienia oznacza przedziurkowanie winiet, zapakowanie i nadanie przesyłki kurierskiej.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl